Przejdź do głównej zawartości

CZY WZROST W MODELINGU JEST WAŻNY?


W modelingu wybiegowym jak i komercyjnym wzrost u kobiety powinien mieć minimum 175 cm, natomiast jest wiele przykładów osób, które są o wiele niższe od ogólnej normy, a robią światową karierę. Wszystko jest zależne od bookera, który reprezentuję daną osobę, ponieważ dzięki niemu można mieć dużo mniej niż 175 cm wzrostu, a współpracować z największymi kampaniami reklamowymi.


CARA DELEVINGNE - 173 cm

KATE MOSS - 172 cm 

GEORGIA MAY JAGGER - 171 cm 


Przedstawione wyżej modelki zrobiły i nadal robią światową karierę, natomiast one są tylko przykładem, takich dziewczyn jest wiele więcej. W Polsce m.in. Karolina Pisarek, która wspaniale reprezentuje się na całym świcie a ma ok. 172 cm wzrostu. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MODELKA HIGH FASHION I MODELKA KOMERCYJNA

Jest różnica między modelkami high fashion i modelkami komercyjnymi. Obie działają w innych warunkach i mają inny sposób pracy. MODELKI HIGH FASHION Są to modelki wybiegowe, które w biodrach nie powinny przekraczać 89 cm, w talii nie powinno być więcej niż 60 cm, a biust powinien mieć 80 cm ewentualnie do 84 cm. Takie modelki mają szansę na współpracę z najbardziej prestiżowymi projektantami tak jak np: Christian Dior czy Chanel. Hailey Baldwin KENDALL JENNER MODELKI KOMERCYJNE W tym przypadku najważniejsza jest proporcjonalność. W biodrach może mieć 89-92 cm, w talii dopuszczalne jest 60-63 cm, natomiast w biuście nie powinno przekraczać 90 cm. U dziewczyn komercyjnych nie przyciąga się zbyt dużej uwagi do wymiarów, ponieważ na zdjęciach trochę inaczej to wygląda, dlatego te centymetry mogą wypadać trochę inaczej.  GIGI HADID GISELE BUNDCHEN

ULICZNY STYL ZENDAYA COLEMAN // 3

Zendaya przede wszystkim stawia na wygodę. Na co dzień możemy u niej zobaczyć klasyczne spodnie adidasa oraz biały t-shirt. Natomiast podczas ważnych wyjść aktorka idealnie dobiera  intensywny kolor, który zawsze idealnie współgra z minimalistyczną resztą.